2 març de 2021 a les 9:42
"Nosaltres el que estem fent és crear, mantenir i consolidar els espais verds. Treballem per tal que siguin el més naturalitzats i sostenibles possible, i que siguin regeneratius, que formin part de la solució al problema que suposa el canvi climàtic i la globalització", assegura Carles Garcia, responsable del Servei d'Espais Verds. Garcia considera que "el verd és com un petit hospital" en el sentit que aporta confort i benestar a la ciutadania.
L'Ajuntament de Malgrat de Mar aposta per uns espais verds "saludables" i, en aquest sentit, per exemple, no s'utilitzen productes químics per a mantenir-los i es potencia al màxim la fauna silvestre.
El responsable del Servei d'Espais Verds també anima a malgratencs i malgratenques a celebrar el Dia mundial de la vida silvestre traslladant aquesta filosofia als patis, terrasses i balcons. "Quan més verd tinguem, diuen, que millor viurem perquè ens donarà més benestar", garanteix Garcia.