Resuming podcast

4 febrer de 2021 a les 17:35

Baixa significativament el número de pacients ingressats per coronavirus als centres de la Corporació

Compartir

Després del repunt dels darrers dies el número de pacients ingressats per coronavirus als centres de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva comença a baixar. Ara hi ha 87 persones ingressades per aquesta malaltia als hospitals de Calella i Blanes i als sociosanitaris de Calella i Lloret de Mar. Són 26 menys que el dilluns 1 de febrer, quan es va fer públic el darrer recompte.

Ara hi ha 33 persones a l’Hospital de Calella, 29 al sociosanitari de Calella, 16 a l’Hospital de Blanes i 9 al sociosanitari de Lloret de Mar. En aquest últim centre no s’ha detectat cap nou positiu i es mantenen les 9 persones positives que es van detectar arran del cribratge realitzat la setmana passada.

Pel que fa al risc de rebrot a l’Alt Maresme ara se situa en els 383 punts i l’RT -velocitat de transmissió- és del 0,76. A la Selva Marítima el risc de rebrot és ara de 190 punts i l’RT és del 0,64. Respecte als professionals positius i en aïllament per la Covid-19 és de 22 persones entre tots els centres de la Corporació.