4 febrer de 2021 a les 17:35
Després del repunt dels darrers dies el número de pacients ingressats per coronavirus als centres de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva comença a baixar. Ara hi ha 87 persones ingressades per aquesta malaltia als hospitals de Calella i Blanes i als sociosanitaris de Calella i Lloret de Mar. Són 26 menys que el dilluns 1 de febrer, quan es va fer públic el darrer recompte.
Ara hi ha 33 persones a l’Hospital de Calella, 29 al sociosanitari de Calella, 16 a l’Hospital de Blanes i 9 al sociosanitari de Lloret de Mar. En aquest últim centre no s’ha detectat cap nou positiu i es mantenen les 9 persones positives que es van detectar arran del cribratge realitzat la setmana passada.
Pel que fa al risc de rebrot a l’Alt Maresme ara se situa en els 383 punts i l’RT -velocitat de transmissió- és del 0,76. A la Selva Marítima el risc de rebrot és ara de 190 punts i l’RT és del 0,64. Respecte als professionals positius i en aïllament per la Covid-19 és de 22 persones entre tots els centres de la Corporació.