15 abril de 2021 a les 12:42
Un Sant Jordi que es torna a viure en pandèmia i, per tant, amb les mesures de seguretat contra la covid. El públic assistent haurà de mantenir la distància física de seguretat de 1,5 metres; dur la mascareta en tot moment i estar asseguts durant tot l'acte. A més, no es permetrà l'accés a persones amb símptomes compatibles amb la covid o que hagin estat en contacte directe amb algú confimat positiu. En aquest sentit, des de l'Ajuntament de Malgrat de Mar apel·len a la responsabilitat indiviual.