3 desembre de 2020 a les 11:06
El Govern de la Generalitat planteja no passar a la fase 2 del pla de desescalada dilluns vinent per l'increment dels indicadors de covid-19 que s'ha registrat en els darrers dies. Així ho ha avançat TV3 i ha pogut confirmar l'Agència Catalana de Notícies.
La qüestió es debatrà en la reunió del Procicat que té lloc avui i la decisió final es comunicarà en el transcurs de la roda de premsa prevista per a les 13h, amb la consellera de Salut i la secretària general d'Interior.
No passar de fase dilluns podria implicar que per Nadal es mantingués el confinament de cap de setmana com a mínim comarcal.