25 novembre de 2020 a les 11:22
El manifest del 25 N, que s'ha pogut seguir en directe a través de la pàgina de Facebook de l'Ajuntament, ha reconegut les persones que han superat casos de violència de gènere i "han despenjat el telèfon", i també les associacions i entitats que "ha posat sobre la taula l'emergència de trobar solucions en aquests moments tan difícils.
El text ha posat també en valor la necessitat que tant administracions com la societat es comprometin de manera unitària "per garantir la vida digna de les dones i les nenes".
A banda del manifest institucional del 25N, avui hi ha un estand de sensibilització a la plaça de l'Església fins les 13.30h i de 17:30h a 19:30h, s'han repartit mascaretes liles i la torre del Castell s'il·luminarà de color lila a partir de les 18h.