4 desembre de 2020 a les 9:35
Els jardins de la Torre de la Vídua de Can Sala s'han convertit en el nou local d'assaig dels membres de la Coral Atzavara, que aquesta setmana ha pogut reprendre l'activitat presencial, això sí, amb mascareta i distància. Júlia Silveira, presidenta de l'entitat, ha explicat que estan contents perquè els faltava "el caliu" que no els dona assajar virtualment, tot i que les sessions online sí els han permès no perdre el contacte. "Les ganes de la gent és el que fa una coral o una entitat de poble funcioni i, com que això no ho ha canviat cap virus, la Coral Atzavara ha continuat", assegura Rubén Espinosa, director de la coral.
Tot i que l'entitat ja ha pogut tornar a assajar presencialment, la Coral Atzavara no organitzarà enguany el seu tradicional Concert de Nadal. "No té massa sentit si hem de fer un Concert de Nadal amb 40 persones de públic dins de l'Església. Tampoc és just", considera Silveira. Tot i això, aquest diumenge la coral sí actuarà, com ho fa habitualment, a l'Ofici solemne de Sant Nicolau, que començarà a les 11h.
Un vídeo per felicitar les festes
Com que la Coral Atzavara no farà el Concert de Nadal, l'entitat ha pensat en fer un vídeo per felicitar les festes a tots els malgratencs i malgratenques. "Plasma la situació que viu la coral ara i també vol felicitar el Nadal a tothom", diu Espinosa, que ha detallat que la coral ha fet una versió en català de la nadala Santa Claus is coming to town. Ells han titulat la cançó Els tres Reis arriben a Malgrat.