19 març de 2021 a les 13:19
Segons el consistori, el govern municipal ha acabat triant la ubicació de l'avinguda Verge de Montserrat, a la confluència dels carrers Joan Maragall, Balmes i Roger de Flor, que contempla una primera sala per un aforament de 400 espectadors, una segona sala per 200 espectadors, una sala d’exposicions, i uns espais a determinar per a les entitats.
Entre les entitats que han participat en el procés participatiu hi ha el Cineclub Garbí, el Grup de Teatre Germanor, el Grup de Teatre Magnòlia, el Cor SiBeMoll, l' Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina o l' Agrupament Escola i Guia Sant Nicolau, entre altres.