22 setembre de 2020 a les 10:16
Fa unes hores que s'ha conegut l'aïllament de tota una aula de les Escoles Fonlladosa per un positiu en covid. La infermera pediàtrica de l'Àrea Bàsica de Salut de Malgrat i Palafolls, Mireia Hernández, ha explicat que el grup estarà confinat durant 14 dies per si alguns dels escolars presentés símptomes. Durant l'entrevista a Ona Malgrat, Hernández explica el protocol que se segueix i la coordinació que ella té amb tots els centres escolars de l'ABS.
Segons Hernández, com que aquests nens i nenes fan extraescolars, ara també s'haurà de contactar amb la resta dels companys d'extraescolars per si cal fer PCR a ells. La referent escolar de covid a l'ABS Malgrat i Palafolls explica que la tendència serà anar coneixent mes casos a nivell educatiu a tot arreu perquè ara fan més diagnòstics i proves que quan es va iniciar la pandèmia.