Resuming podcast

21 desembre de 2020 a les 11:43

[ÀUDIO] Balanç del primer trimestre del curs escolar marcat per la pandèmia. Entrevista amb Jaume Carles, director de l'Institut Ramon Turró i Darder

Compartir

Amb Jaume Carles, director de l'Institut Ramon Turró i Darder, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ell, el balanç al tancar el trimestre "és positiu malgrat haver viscut moments crítics, però el més important és que no s'ha hagut de tancar o aturar res". A més, diu Jaume Carles, el model híbrid amb classes presencials i telemàtiques ha funcionat bé quan els alumnes ho han necessitat. També coincideix amb altres directors que en general els alumnes han estat disciplinats a l'hora d'afrontar la nova situació creada per la covid19.

Des de l'Institut Ramon Turró i Darder també s'uneixen a l' agraïment col·lectiu que fan tots els centres educatius cap a Mireia Hernández, infermera de referència Covid, per la seva feina i suport en tot moment.


20201221124946.ent.jaume-carles-institut-.mp3