30 març de 2021 a les 15:23
L'Agrupació Local del PSC de Malgrat de Mar ha organitzat per aquest dijous 1 d'abril una recollida d'aliments que es destinaran a la botiga La Malgratenca, l'espai que acull el Banc dels Aliments. Els socialistes muntaran una paradeta entre les 10 del matí i les 13h a les Peixateries Velles. Cinzia Valbonesi, Primera Secretària del PSC de Malgrat de Mar, ha explicat a Ona Malgrat que és la primera vegada que recullen aliments ja que els moments actuals de crisi econòmica i social derivada de la pandèmia requereixen la solidaritat de la ciutadania per tal que cap malgratenc i malgratenca es quedi enrere.
Cinzia Valbonesi ha recordat que aquesta no és l'única campanya solidària que fan els socialistes malgratencs al llarg de l'any i ha recordat que per Sant Jordi impulsen una recollida de productes d'higiene. Una recollida que té per títol "Un gest, una rosa" que enguany també faran si la situació sanitària ho permet. També han fet recollida de productes per a mascotes.