Resuming podcast

8 abril de 2021 a les 11:17

[ÀUDIO] Els càmpings de Malgrat de Mar es plantegen tornar a tancar portes arran del nou confinament comarcal

Compartir

"Per nosaltres això és un desastre perquè tornem a estar en la situació anterior a Setmana Santa en què els nostres clients no podien desplaçar-se al càmping i, per tant, no té sentit que estem oberts", assegura Pol Obiols, director del Càmping Blaumar. Un dels establiments en què els clients provenen, majoritàriament, de l'àrea metropolitana de Barcelona. Obiols comenta que, per poder obrir, els càmpings han hagut de fer inversions i ara tot "es torna a capgirar" i fer un pas enrere suposa "un problema molt gran".

Una altra de les qüestions que també preocupa el sector és el fet de no saber quan acabaran les restriccions relacionades amb la mobilitat. Davant d'aquest panorama Obiols assegura que "és molt difícil prendre una decisió a l'hora d'actuar".

Setmana Santa amb clients autòctons

En relació al balanç de l'ocupació als càmpings malgratencs durant la Setmana Santa, Pol Obiols ha detallat que l'ocupació ha estat alta en aquells establiments en què els visitants són, sobretot, de l'àrea metropolitana de Barcelona. "Els clients tenien moltes ganes de tornar", assegura el director.

Als càmpings que acostumen a rebre clients estrangers, però, la Setmana Santa no els ha anat tan bé. Obiols explica que aquest tipus de turista ha estat "residual".


20210408132712.obiols-campings-1.mp3
20210408132712.obiols-campings-2.mp3
20210408132712.obiols-campings-3.mp3