3 gener de 2021 a les 18:21
El campament reial de Malgrat de Mar ha obert aquest diumenge les seves portes al pavelló Germans Margall. Ha estat el primer dels tres dies que les famílies de Malgrat el poden visitar i entregar les cartes dels més petits als patges reials, que les faran arribar a Ses Majestats els Reis d'Orient.
La valoració general de les famílies en aquest primer dia ha estat positiva. "Diferent" i "original" són les adjectius més utilitzats pels visitants per definir la proposta de la Regidoria de Cultura que, enguany, substitueix la tradicional cavalcada, que no es podrà fer degut a les restriccions sanitàries per la pandèmia.
"Molt ben organitzat i no m'ho esperava. M'esperava una cosa més senzilla, com el que es fa cada any a Can Campassol i la veritat és que fins i tot jo m'he emocionat", ha explicat una mare a Ona Malgrat.
La regidora de cultura, Lurdes Borrell, ha fet una valoració positiva del primer dia de campament reial.
"Estem molt contents perquè la gent ho valora molt bé, poder acostar-se a Ses Majestats i donar la carta en aquesta bústia que tenim. Des d'un primer moment vam voler tenir molt en compte totes les mesures de seguretat i així s'està complint. No hi ha cap contacte entre grups diferents, respectem sempre les distàncies de seguretat i això també és molt ben valorat per part de les famílies".
El campament reial romandrà obert al Pavelló Germans Margall aquest dilluns i dimarts en horari d’11 h a 14 h i de 17 h a 20 h. Les famílies han d’adquirir una entrada anticipada a la plataforma www.entrapolis.com i triar el dia i la franja horària.