21 desembre de 2020 a les 10:35
El tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, Jofre Serret, ha demanat "responsabilitat" a tots els ciutadans per mantenir, respectar i aplicar les mesures restrictives de la Generalitat.
No results found for ""