Resuming podcast

25 març de 2021 a les 14:03

Els establiments de restauració podran continuar amb l'ampliació de l'espai de les terrasses fins a finals d'any

Compartir

El regidor d'Activitats i Ocupació de la Via Pública, Óliver Sánchez-Camacho, ha explicat que s'ha decidit tornar a allargar el termini perquè "la restauració és un dels sectors més castigats per les restriccions". "Pensem que és una bona manera d'estar al seu costat. A més, ho fem perquè ha estat una mesura ben acollida i és una mesura que permet mantenir les distància de prevenció i seguretat de les restriccions de la pandèmia", ha afegit.

Óliver Sánchez-Camacho ha aprofitat per demanar als responsables de bars, restaurants i cafeteries i també als clients, que siguin molt curosos amb el compliment de les mesures de prevenció i les distancies de seguretat. També ha destacat que continuïn sent responsables amb fer compatibles aquestes terrasses amb el descans dels veïns i veïnes, mantenint un ordre perquè hi hagi una bona convivencia.