Resuming podcast

21 desembre de 2020 a les 12:12

[ÀUDIO] Balanç del primer trimestre del curs escolar marcat per la pandèmia. Entrevista amb Maria Antònia Pelegrín, directora de l'Escola Maristes Sant Pere Chanel

Compartir

Amb Maria Antònia Pelegrín, directora de l'Escola Maristes Sant Pere Chanel, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ella, "el balanç és força positiu ja que quan vam començar el 14 de setembre tot eren pors i incerteses però el dia a dia ha anat millor del que crèiem". Segons Pelegrín, al final de trimestre sí que han hagut de confinar un grup i també va haver-hi una setmana complicada amb 3 grups confinats però la situació es va resoldre bé.

Des de l'Escola Maristes Sant Pere Chanel també s'uneixen a l' agraïment col·lectiu que fan tots els centres educatius cap a Mireia Hernández, infermera de referència Covid, per la seva feina i suport en tot moment. Segons Maria Antònia Pelegrín, "estem molt agraïts per la gestió i atenció de la Mireia Hernández".


20201221133450.ent.maria-antonia-pelegrin-maristes.mp3