Resuming podcast

1 abril de 2021 a les 10:56

Els vestuaris del Camp Municipal d'Esports estrenen noves portes

Compartir

El Camp Municipal d'Esports acaba d'estrenar els accessos, les portes i revestiments de fusta, a l'interior dels vestuaris des del terreny de joc.

Segons recorda l'Ajuntament, les obres es van posar en marxa el passat mes de febrer i han servit per renovar el revestiment de fusta, que cobreix els accessos i portes que porten cap a l’interior dels vestuaris des del camp de joc, que estava en molt mal estat. Les obres han suposat una inversió de quasi 62.300 euros.

Les obres han consistit a desmuntar 18 portes i substituir-les per unes de noves d’acer galvanitzat, desmuntar 120 metres quadrats de DM, col·locar una càmera d’aire amb taulell marí, col·locar un nou revestiment de color blau, entre d’altres.