Resuming podcast

1 octubre de 2020 a les 14:44

[ÀUDIO] Malgrat de Mar presenta el seu Pla estratègic de la biodiversitat

Compartir

Malgrat de Mar celebra amb tot un seguit d'activitats la Setmana de la Natura. La primera i més imminent és demà divendres amb la presentació del Pla estratègic de la Biodiversitat del municipi. Anirà a càrrec de l'ambientòleg i membre de la Fundació Emys, Santiago Poch. Serà a partir de les 20h als jardins de la Torre de la Vídua de Can Sala.

De cara a diumenge s'ha organitzat una jornada ornitològica a la zona del delta de la Tordera amb la col·laboració dels voluntaris de la fundació Nat MonT des de les 9 del matí fins a les 13h.

I dilluns, i adreçat als més petits, es farà un taller de construcció de caixes-refugi per a ratpenats. Està adreçat als nens i nenes a partir de 8 anys que hauran d'anar acompanyat d'un adult. Serà a la biblioteca La Cooperativa a les 17:30h. Tal i com ha explicat el regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez-Camacho, per assistir a les activitats de la Setmana de la Natura s'ha de fer inscripció prèvia. 


20201001162725.setmana-de-la-natura.png?tr=h-500,fo-auto
20201002123454.ent.oliver-setmana-natura.mp3