10 desembre de 2020 a les 7:45
Les càmeres dels carrers Carme, Ollers i Bellaire substituiran, com les del carrer d'en Blanch, les pilones mòbils que hi havia fins ara i s'afegeixen a les dels carrers de Mar, Mallorca i Ramon Turró, que van entrar en servei a l'octubre de l'any passat. L'objectiu d'aquestes càmeres és regular el trànsit de les zones peatonals i d'aquells llocs on han estat instal·lades, i contribuir a la seguretat del municipi.
Les càmeres detecten totes les entrades i sortides que es fan als vials que les tenen. Les matrícules es comparen en una base de dades on hi consten els vehicles autoritzats. El sistema informàtic detecta també els vehicles no autoritzats i, automàticament, genera una denúncia.