Resuming podcast

14 desembre de 2020 a les 12:28

[ÀUDIO] El Govern de l'Estat i la Generalitat signen el conveni per a les ajudes del Gloria

Compartir

La ministra de Política Territorial del Govern de l'Estat, Carolina Darias, i la consellera de Presidència de la Generalitat, Meritxell Budó, han visitat aquest migdia la zona de la Tordera afectada pel temporal Gloria. Una visita que s'ha produït el dia en què les dues administracions han signat un conveni per gestionar les ajudes per fer front als danys del temporal Gloria i Dana. L'alcalde de Malgrat de Mar, que també ha assistit a la visita, ha dit a Ona Malgrat que aquest conveni fa efectiu el traspàs de més de 37 milions d'euros del govern central a la Generalitat. Joan Mercader ha dit que ara els ajuntaments hauran de demanar al govern català les ajudes que en el seu dia es van quantificar pels danys ocasionats pel Gloria. Mercader espera que aquestes ajudes, que va haver d'assumir en un primer moment el consistori, arribin en els propers mesos.

A la visita de Darias i Budó a la zona de la Tordera també han assistit la delegada del Govern a Catalunya, Teresa Cunillera; l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa; el primer tinent d'alcalde de Malgrat de Mar, Jofre Serret; la regidora Cinzia Valbonesi el president del Consell Comarcal de la Selva, Salvador Balliu, entre altres.


20201214164804.ent.joan-mercader-visita-darias-.mp3