19 febrer de 2021 a les 16:04
El regidor d'Esports, Ludwig Hasko, ha destacat a Ona Malgrat que el govern "no s'ha desentès del tema del bike park" i que està treballant per trobar un espai que puguin compartir les tres entitats ciclistes que hi ha al municipi. Hasko ha fet una cronologia de les trobades que van començar el setembre del 2019 quan els responsables del MRT Cycling Club Malgrat van sol·licitar poder entrenar al Camp Municipal d'Esports tot i que, ha dit Hasko, la normativa del camp de futbol no permet l'accés de bicicletes. A més tampoc es podia fer servir la zona d'entrenaments i escalfament ja que coincidia amb horaris del futbol, segons Hasko. Des del consistori es van oferir dues alternatives: les pistes d'atletisme i la pista polivalent, totes dues opcions rebutjades per l'entitat. Es va arribar a l'acord de fer servir la pista exterior del pavelló Germans Margall però quan van arribar les restricccions per la pandèmia l'espai era insuficient pel tema d'aforament i grups de nens.
El titular d'Esports de l'Ajuntament de Malgrat de Mar ha destacat que amb les restriccions de la pandèmia totes les entitats han hagut de reestructurar els seus entrenaments i el nombre de participants.
Ludwig Hasko ha explicat que quan els responsables de l'entitat van plantejar la creació d'un bike park ho va veure amb bons ulls però amb la condició que fos un espai per compartir amb les altres dues entitats ciclistes que hi ha al municipi. Ara, segons Hasko, des de l'agost fins ara estan treballant en aquest sentit per trobar un espai idoni, un espai que, subratlla Hasko, no es pot trobar de manera precipitada.
El regidor d'Esports ha recalcat que "si hi ha una denegació d'una activitat o una ocupació de la via pública, i ocupem, estem llençat un missatge que ens ho prenem tot a la lleugera i fem el que volem".