Resuming podcast

24 març de 2021 a les 9:19

[ÀUDIO] La Barretina Vermella posarà el seu futur sobre la taula en l'assemblea extraordinària de socis d'aquest dissabte

Compartir

"Just abans de la pandèmia l'Ajuntament ens va convocar i ens va notificar a la junta que La Barretina no tenia llicència per fer activitats amb públic", comenta la tresorera en funcions, Neus Banet, que ha assegurat que "la junta no ho sabia". Banet diu que de seguida van iniciar tots els tràmits pertinents per regularitzar aquesta situació però comenta que la pandèmia ho ha anat retardant i que tot just ara tenen la llicència sol·licitada. "Hem de fer reformes abans de poder obrir La Barretina", afegeix la tresorera. Segons Banet, el cost de la reforma s'eleva als 30.000 euros "com a mínim".

Davant d'aquesta situació, la junta de l'entitat demana a socis i sòcies que assisteixin a l'assemblea extraordinària del proper dissabte. La presidenta de La Barretina Vermella assegura que si no s'hi impliquen "l'associació haurà de plegar".

Els organitzadors de la Festa dels Empestats, que es reuneixen al local social de La Barretina i hi guarden el material, ja han anunciat que els diners que recullin amb les entrades de la visita guiada teatralitzada d'enguany es donaran a l'entitat.


20210324105356.banet-barretina-1.mp3
20210324105356.banet-barretina-2.mp3
20210324105356.malleu-barretina-3.mp3