20 novembre de 2020 a les 14:31
Tot i que entre Malgrat de Mar i Palafolls hi ha un centenar de voluntaris que participen de l'edició d'enguany del Gran Recapte, la coordinadora del Banc dels Aliments en aquests dos municipis, Maite González, diu que n'hi ha que "estant fallant". Tot i això diu que, com que enguany només poden informar sobre la campanya, amb els voluntaris que hi ha en tenen suficient, encara que hi hagi persones de Malgrat que hagin d'anar a Palafolls.
En relació al funcionament de la campanya d'enguany, González ha avançat que no va del tot bé perquè, entre d'altres coses, "la gent no para; no vol saber res". "El Gran Recapte aquest any serà un petit Gran Recapte; si la gent no es consciencia una mica més, aquest hivern ho passarem malament", considera González, que anima a malgratencs i malgratenques a fer aportacions, encara que sigui d'un euro.
Als supermercats, les donacions monetàries es poden fer fins demà dissabte, comprant bons d'entre 1 i 50 euros. A més, aquest any més de 700 botigues de proximitat d'arreu del territori, entre les quals hi ha les de Malgrat de Mar, també s'han sumat a la campanya. L'altre gran canal de donació és la web del Banc d'Aliments, www.granrecapteonline.com, i també el canal de pagament de Bizum amb el codi 33596.