Resuming podcast

12 febrer de 2021 a les 9:18

C's proposa un turisme "de qualitat i sostenible"

Compartir

Turisme "de qualitat i sostenible i molt lligat a la població local" és la proposta de Ciutadans en matèria de turisme. Així ho ha explicat el diputat maresmenc de la formació politica, José María Cano, que aquest dijous ha tornat a Malgrat de Mar per reunir-se amb l'Associació d'Hotelers del municipi.

Cano ha explicat que els empresaris del sector li han traslladat la seva preocupació per la viabilitat dels seus negocis arran de la pandèmia del coronavirus. També han traslladat a la formació política que les administracions articulin ajudes pel sector del turisme. En aquest sentit, Cano ha dit que "des de l'administració local es pot actuar sobre l'IBI, l'IAE o les taxes i creiem que l'esforç de l'Ajuntament de Malgrat no ha estat suficient".

Respecte a la campanya electoral que finalitza avui -demà dissabte és dia de reflexió- José Maria Cano ha dit que ha estat "estranya i trista" i ha animat a anar a votar diumenge "perquè es decideixen coses importants".


20210212102147.120221.cano.turisme.malgrat.mp3
20210212102147.120221.cano.turisme.votar.mp3