20 novembre de 2020 a les 13:07
Per als alumnes de 2n de primària es farà un joc - taller sobre consum responsable. De manera vivencial, els nens i nenes hauran de fer les seves compres pensant sobre què trien i per què ho fan. L'activitat es durà a terme dins l'horari lectiu dels centres a les Peixateries Velles. Oliver Sánchez - Camacho, regidor de Medi Ambient, ha explicat que l'activitat busca "ensenyar hàbits de compra intentant evitar el residu o minimitzar-lo al màxim".
Per altra part, també s'ha programat un taller online adreçat als joves de secundària. En aquesta ocasió estarà dedicat al malbaratament alimentari.
Al llarg de l'any, a més, s'ha previst fer jornades de clean-up days per conscienciar la ciutadania sobre els residus i el que suposen.