4 novembre de 2020 a les 12:00
El regidor de la CUP s'ha referit a la comissió que es va crear des del govern per a la recuperació de Malgrat de Mar després de la Covid-19. Segons Zaldo, "només s'han tirat endavant les propostes que ja volien tirar endavant des del govern; no hi ha hagut cap trobada més ni cap intent d'acostar posicions amb qui havia fer propostes per treballar conjuntament. La taula de participació no ha estat com la venien, ha estat una mica un frau i tant de bo ens equivoquem i veiem un canvi en els propers mesos. Aquesta és la lectura que en fem a dia d'avui".