Resuming podcast

27 octubre de 2020 a les 12:13

[ÀUDIO] El Cineclub Garbí cancel·la la temporada de projeccions de tardor-hivern

Compartir

Els membres de la Junta del Cineclub Garbí han decidit finalment no tirar endavant la temporada de projeccions corresponent a la tardor-hivern 2020 que havia de començar aquests dies. Paco Márquez, membre de la Junta, ha explicat durant una entrevista a Ona Malgrat que l'actual situació de la pandèmia aconsella "no arriscar i no programar la primera part de la temporada". Depenent de com evolucioni la pandèmia, diu Márquez, es podrien reprendre les sessions del cineclub a partir de la primavera. 

Davant aquesta situació, els responsables del Cineclub Garbí han arribat a un acord de col·laboració amb la plataforma de cinema Filmin. Concretament, han fet una llista amb unes 40 pel·lícules que s'han passat a les últimes temporades del cineclub. D'aquesta manera, els socis de Filmin podran accedir a la biblioteca de pel·lícules preparada expressament pels membres de la Junta del Cineclub Garbí.

Paco Márquez ha explicat que també s'havien posat sobre la taula altres "plans B" per suplir la cancel·lació del cineclub com ara recomenar una pel·lícula i fer un debat virtual posterior però finalment no va tirar endavant.  

 


20201027142615.ent.paco-marquez-cineclub.mp3