Resuming podcast

21 desembre de 2020 a les 11:36

[ÀUDIO] Balanç del primer trimestre del curs escolar marcat per la pandèmia. Entrevista amb Sara Rubio, directora Escola Marià Cubí

Compartir

Amb Sara Rubio, directora de l'Escola Marià Cubí, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ella, el trimestre es tanca bé i ressalta "que els alumnes han entès molt bé la situació que vivim i han donat exemple, també les famílies i els mestres". De fet, diu Sara Rubio, aquesta situació de pandèmia ha estat "com un procés de padagogia per a tothom".

Des de l'Escola Montserrtambé s'uneixen a l' agraïment col·lectiu que fan tots els centres educatius cap a Mireia Hernández, infermera de referència Covid, per la seva feina i suport en tot moment.


20201221124255.ent.sara-rubio-escola-maria-cubi.mp3