Resuming podcast

8 març de 2021 a les 17:04

Augmenta el número de persones ingressades per coronavirus als centres de la Corporació

Compartir

A l'Hospital de Calella hi ha 21 persones ingressades per aquesta malaltia mentre que al sociosanitari en són 9. A l'Hospital de Blanes hi ha una vintena de pacients ingressats amb Covid-19.

L’hospital de Calella ha registrat en els darrers dies 11 nous positius, 5 dels quals són pacients de la 2a planta de Medicina Interna a qui se’ls hi ha realitzat el cribratge després dels positius detectats la setmana passada. També s’han comptabilitzat 6 altes, 2 de les quals són trasllats al Sociosanitari de Calella, i 2 defuncions.

A l‘Hospital de Blanes s’han registrat 6 ingressos i 2 altes i a l’Hospital Sociosanitari de Calella s'han registrat 2 ingressos, tots 2 de pacients amb necessitats sociosanitàries provinents de la Unitat de Medicina Interna de l'Hospital de Calella. També s'han comptabilitzat 2 altes i 1 defunció.

Pel que fa al risc de rebrot, a l'Alt Maresme se situa ara en els 240 punts i l'RT -velocitat de transmissió- és de l'1,12. A la Selva Marítima el risc de rebror és de 93 punts i l'RT és del 0,91.

Actualment només hi ha professional positiu i en aïllament per la Covid-19.