12 març de 2021 a les 13:17
El tram del Passeig Marítim remodelat, entre la plaça de l'Àncora i l'avinguda Països Catalans, ja té instal·lat el nou enllumenat públic. Tal i com informa l'Ajuntament de Malgrat de Mar, fins ara ha funcionat amb lluminàries antigues i sense legalitzar, i era una part de l'obra de millora que hi havia pendent.
D'altra banda, el pròxim dimarts està previst que comenci la sembra dels 117 arbres del nou tram de Passeig Marítim. Una actuació que porta un endarreriment ja que el consistori tenia previst fer la plantació al desembre però ha hagut de canviar tres cops d'empresa subministradora. El motiu és que els arbres no tenien la qualitat requerida. Així ho explicava ahir en el decurs del ple el tinent d'alcalde d'Urbanisme, Jofre Serret. Precisament, ahir dijous al migdia la Junta de Govern Local va aprovar la compra dels arbres que es plantaran al llarg del nou tram del Passeig Marítim i també al carrer Balmes. Es tracta d'una inversió de quasi 17.400 euros.