21 desembre de 2020 a les 13:00
Amb Josep Ragull, director de les Escoles Fonlladosa, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ell, "el balanç és molt positiu, hem acabat en bones condicions, amb bones sensacions i amb ganes de tornar". Josep Ragull ha recordat durant l'entrevista que al llarg del trimestre han tingut tres grups confinats però la situació ha estat controlada en tot moment. Segons ell, la relació amb la referent covid a les escoles, la infermera Mireia Hernández, "ha estat excel·lent".
Des de les Escoles Fonlladosa també s'uneixen a l' agraïment col·lectiu que fan tots els centres educatius cap a Mireia Hernández, infermera de referència Covid, per la seva feina i suport en tot moment.