21 desembre de 2020 a les 13:10
Amb Laura Puig, directora de l'Escola Vedruna, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ella, "el balanç és molt positiu" i ha volgut agrair de manera pública l'esforç que tota la comunitat educativa ha fet: alumnes, mestres i professors, pares i mares i la resta de personal docent. Segons ella, aquest esforç ha fet que l'escola sigui un lloc segur. També ha volgut agrair la feina de Mireia Hernández, infermera de referència Covid als centres educatius, per la seva feina i suport en tot moment. Segons Puig, el contacte amb Mireia Hernández ha estat sempre ràpid i àgil. Ara que s'acaba el primer trimestre, Laura Puig demana molta prudència a les famílies durant els dies de Nadal per tal de continuar bé quan començi el segon trimestre.