19 febrer de 2021 a les 13:26
"El 2021 l'hem començat amb moltes incerteses però amb esperances que pugui millorar". Així s'ha expressat la presidenta de l'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina, Montserrat Clapés, durant una entrevista a Ona Malgrat. Clapés creu que el 2021 "serà cosí germà del 2020 i haurem d'anar improvisant segons la situació de la pandèmia en cada moment".
Montserrat Clapés ha explicat que, ara per ara, el que podran programar durant aquest any seran les anomenades ballades-concerts "per gaudir de la música de cobla però sense ballar". El que no es farà de moment és el curset de sardanes.
La presidenta de l'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina ha explicat que el proper divendres 26 de febrer celebraran l'assemblea anual de l'entitat que, per primera vegada i a causa de la pandèmia, es farà de manera virtual.
Montserrat Clapés també ha avançat que de cara al 20 de juny, Dia Universal de la Sardana, realitzaran un acte que podria ser una ofrena floral davant el monument a la sardana. Tot dependrà, ha dit Clapés, de com estigui la situació de la pandèmia en aquell moment.