28 setembre de 2020 a les 12:23
La Setmana de la Natura és una iniciativa de la Xarxa per a la Conservació de la Natura (XCN), una entitat sense ànim de lucre formada per associacions, fundacions, administracions públiques, universitats i centres de recerca.
La Setmana de la Natura se celebrarà anualment en el mes de juny, coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, però enguany s'ha ajornat a l'octubre per la pandèmia sanitària.
No results found for ""