Resuming podcast

28 setembre de 2020 a les 12:23

Malgrat de Mar torna a celebrar la Setmana de la Natura amb diverses activitats

Compartir

La Setmana de la Natura és una iniciativa de la Xarxa per a la Conservació de la Natura (XCN), una entitat sense ànim de lucre formada per associacions, fundacions, administracions públiques, universitats i centres de recerca. 

La Setmana de la Natura se celebrarà anualment en el mes de juny, coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, però enguany s'ha ajornat a l'octubre per la pandèmia sanitària.


20200928133243.setmana-natura-2020.png?tr=h-500,fo-auto