9 febrer de 2021 a les 9:35
La biodiversitat és la riquesa i la varietat d'éssers vius que habiten la Terra. Carles Garcia assegura que permet mantenir sans i vius els espais verds on hi conviuen plantes i animals i s'hi relacionen. És per això que el responsable del servei d'Espais Verds de l'Ajuntament de Malgrat de Mar considera clau potenciar la biodiversitat en el nostre entorn urbà.
"Intentem no trencar ni destruir l'ecosistema - ciutat on vivim", assegura Garcia, que diu que a Malgrat de Mar es treballa per garantir un espai verd "molt biodivers", amb tot tipus d'animals. D'aquesta manera es pot gestionar l'espai verd sense utilitzar "productes químics ni insecticides ni adobs ni fitosanitaris", sinó que es busca treballar d'una manera el més ecològica i sostenible possible.