7 març de 2021 a les 17:11
En aquest sentit, la regidora de Cultura Lurdes Borrell ha explicat a Ona Malgrat que “no vam voler deixar de celebrar aquest festival i vam considerar que el millor entorn eren les activitats del 8 de març perquè un dels objectius del festival és reivindicar la bona música i la qualitat de les artistes musicals que moltes vegades queda en segon pla”.
Preguntada per si el FemPop se seguirà celebrant en el marc del Dia Internacional de la Dona, Borrell ha dit que “és una qüestió que s'haurà de decidir”.
Per la seva banda l'alcalde Joan Mercader ha dit que les administracions públiques “han de donar exemple, visibilitat i conscienciar de les desigualtats que hi ha, no només en el món de la música, sinó en tots els altres àmbits com pot ser la bretxa salarial o les dificultats que tenen les dones per accedir a diversos àmbits del treball”.
Els artistes que enguany han actuat al FemPop també ho tenen clar: la música és un instrument per canviar les coses. Carlota Flâneur considera que és important que “els programadors musicals dels festivals apostin per fer cartells igualitaris, on hagi la mateixa representació de dones i homes”.
Els Tronco, per la seva part, han explicat a Ona Malgrat que “tot el que sigui expressar-se i ser crítics amb la realitat que ens envolta i voler canviar el món per fer d'aquest lloc un espai més just i equitatiu, és benvingut”.