Resuming podcast

21 abril de 2021 a les 17:46

Denuncien penalment un veí de Malgrat que quadruplicava la taxa d'alcohol permesa

Compartir


Els Mossos d'Esquadra han denunciat penalment un veí de Malgrat de Mar de 51 anys que gairebé quadruplicava la taxa d'alcohol permesa. Els fets van tenir lloc a Girona el passat diumenge cap a les nou del vespre quan la policia va rebre l'avís que un cotxe havia sortit de la via al quilòmetre 28 de la C-65 i havia xocat contra una senyal de trànsit.

L'home, únic ocupant del vehicle, va resultar ferit lleu. En la prova d'alcoholèmia va donar un resultat positiu de 0,90 mg/l d'aire expirat. Els agents han obert diligències penals per un delicte contra la seguretat del trànsit i properament se'l citarà a declarar.

Aquest cas se suma als altres sis que hi ha hagut a les comarques gironines entre divendres 16 i diumenge 18 d'abril. Cinc van tenir un accident mentre conduïen beguts, dos gairebé multiplicaven per cinc la taxa d'alcohol permesa i dos més conduïen sense carnet i sota els efectes de l'alcohol i les drogues.