Resuming podcast

11 gener de 2021 a les 11:41

[ÀUDIO] Les direccions dels centres educatius de Malgrat de Mar fan un balanç positiu de l'inici del segon trimestre

Compartir

Grups bombolla, mascaretes, ventilació, rentat de mans freqüent, ús de gel hidroalcohòlic, desinfecció a les aules i horaris d'entrades i sortides esglaonats, marquen l'inici d'un segon trimestre que comença tres dies més tard del previst inicialment. Tots els directors i directores de les escoles malgratenques i de l'institut han valorat positivament aquesta tornada a les aules després de les vacances de Nadal. Tots els centres han començat pràcticament a ple rendiment. Són pocs els alumnes que no han pogut tornar perquè estan confinats.

En relació al cribratge que el Departament d'Educació va anunciar que faria aquests dies a tot el personal que treballa als centres, les direccions coincideixen a fer-ne una valoració positiva, tot i que n'hi ha que opinen que s'haurien d'haver fet abans de l'inici del segon trimestre. Aquestes proves PCR es recolliran per automostra.

Finalment, els sis directors recorden que l'escola és segura i creuen que ha d'estar oberta.


20210111124640.ent.directors-2n-trimestre.mp3