Resuming podcast

16 febrer de 2021 a les 9:35

[ÀUDIO] Els servei d'Espais Verds posa en valor les flors d'hivern

Compartir

"Hi ha plantes que en període curt de llum i amb fred, no se sap ben bé per què, activen la flor", explica Carles Garcia, responsable del Servei d'Espais Verds de l'Ajuntament de Malgrat de Mar. Així, aquests dies a Malgrat de Mar podem començar a veure mimoses, freixes, gatells, arboços, marfulls, codonys japonesos o bulbs, com els narcisos, que es van plantar a la tardor per tal que ara, a l'hivern, floreixin. Garcia assegura que aquestes plantes "llueixen molt perquè el verd està molt adormit".

El fet de poder disposar de flors d'hivern als espais verds del municipi afavoreix la biodiversitat. Garcia convida els malgratencs i malgratenques a sortir al carrer a passejar per gaudir d'aquestes plantes. Al Parc Francesc Macià, per exemple, ara hi trobem la floració de la mimosa, que fa flors grogues i aromàtiques.


20210216113853.ent.carles-garcia-flors.mp3