19 febrer de 2021 a les 15:23
El president del MRT Cycling Club Malgrat, Albert Brunet, ha explicat a Ona Malgrat que el vídeo que ha compartit a les xarxes socials a les últimes hores "és la reacció a la impotència després de veure que no hi ha voluntat per avançar i solucionar una petita demanda que hi ha al poble per tenir un bike park".
Albert Brunet ha explicat que abans de la pandèmia havia concretat amb l'Ajuntament un lloc per entrenar provisional, ja que el que pretenien era tenir un espai per poder fer un moviment de terreny. Després de diverses reunions amb l'Ajuntament i de posar sobre taula diferents opcions, van disposar de la pista tancada exterior del pavelló Germans Margall, però amb les restriccions de la pandèmia va quedar petita. Segons Brunet, quan van deixar aquest espai van demanar a l'Ajuntament una alternativa i van proposar un espai verd davant la zona del Mes Malgrat. Des del consistori es va denegar el permís per fer allà entrenaments per indicacions tècniques i de la Policia Local. Tot i que ells han fet entrenaments allà fins ahir quan la Policia Local va aixecar acta. Brunet considera que "els tècnics que han fet aquesta valoració ni tan sols saben què fem". En tot cas, diu Brunet que han fet allà els entrenaments perquè abans hi ha hagut diferents accions que "no s'han escoltat" per part de l'Ajuntament.
El responsable de MRT Cycling Club Malgrat considera vital tenir un espai per poder realitzar els entrenaments i també l'Escola de Ciclisme MRT Malgrat Mar. Albert Brunet ha volgut agrair les mostres de suport que ha rebut de la ciutadania des que ha publicat a les xarxes socials un vídeo exposant la problemàtica del MRT Cycling Club Malgrat. A més, ha afegit que per a Malgrat de Mar és un actiu poder disposar d'una escola de ciclisme. Actualment estan en el procés d'homologació d'aquesta escola per part de la Federació Catalana de Ciclisme.