Resuming podcast

14 gener de 2021 a les 12:08

Les darreres restriccions contra la covid es prorroguen una setmana més

Compartir

El Procicat ha confirmat la prórroga de set dies de les darreres restriccions contra la covid, segons ha explicat aquest migdia la consellera de Salut, Alba Vergés. Les mesures van entrar en vigor el 7 de gener i havien d'estar vigents fins al proper diumenge però, finalment, es perllongaran fins al 24 de gener.

D'aquesta manera, es mantindrà el confinament municipal cada dia de la setmana i els comerços no essencials hauran de tancar el cap de setmana. Vergés ha explicat que es manté el creixement de la incidència de la pandèmia que "tot i que no s'accelera, no s'atura". Davant d'aquesta situació, el Govern de la Generalitat ha optat per allargar la vigència de les mesures.