Resuming podcast

2 octubre de 2020 a les 12:29

[ÀUDIO] Malgrat de Mar tindrà "botiga al carrer" el primer dissabte de cada mes

Compartir

El president de l'Associació de Comerciants de Malgrat, Francesc Cano, ha explicat durant una entrevista a Ona Malgrat que es tracta d'una prova pilot i si té èxit s'implantaria de manera definitiva en el calendari. L'objectiu és dinamitzar el comerç del municipi. Recordem que fins ara la "Botiga al carrer" es feia dos cops l'any, com es fa a la majoria de municipis dels voltants. Els malgratencs i malgratenques podran adquirir productes rebaixats al llarg de demà dissabte quan una quinzena de botigues muntaran parada als carrers del Carme, Mar, Ramon Turró, Desclapers i la placeta del doctor Robert.

Segons Francesc Cano, la celebració de la "Botiga al carrer" és "una activitat senzilla i en principi segura ja que es fa al carrer". Per a properes edicions es podria incloure també alguna activitat cultural o festiva paral·lela.


20201002133835.ent.francesc-cano-botiga-al-carrer-.mp3