31 març de 2021 a les 13:34
A través d’aquest programa, la Regidoria d’Inserció Laboral té previst portar a terme actuacions de promoció de l’ocupació i de reactivació econòmica, tant de caràcter preventiu com de caràcter proactiu. La idea és donar un impuls en l’àmbit de la tecnologia i un acompanyament a la transició digital a persones i empreses locals del sector de l’alimentació i de la restauració.
L’Ajuntament va rebre el passat mes de gener l'ajut de la Diputació de Barcelona Programa específic Treball, Talent i Tecnologia per un import de 38.886 euros.
No results found for ""