Resuming podcast

11 novembre de 2020 a les 7:40

[ÀUDIO] Cinzia Valbonesi (PSC): "Les polítiques feministes són l'única eina per combatre la violència masclista"

Compartir

"Els ajuntaments són responsables de la sensibilització i pedagogia que s'ha de fer envers els ciutadans contra aquesta xacra gravíssima de la violència contra les dones", ha assegurat la regidora socialista Cinzia Valbonesi en el transcurs de l'entrevista política d'aquest dimecres. La regidora ha recordat que aquest mes de novembre es commemora el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones i que la regidoria d'Igualtat ha elaborat un programa d'activitats per visibilitzar la problemàtica durant tot el mes.

Per altra part, Valbonesi també ha fet referència a les conseqüències que ha comportat la covid per a moltes famílies malgratenques. En aquest sentit, la regidora ha destacat que el nombre d'atencions a Benestar Social ha augmentat en els darrers mesos. "La covid ha colpit a tothom; segurament, a moltes famílies que no es pensaven que haurien de ser derivades a serveis socials", ha afegit Valbonesi, que assegura que l'obligació de l'administració és "estar al seu costat en tot moment".

Finalment, en relació al PSC de Malgrat de Mar, la regidora ha recordat que des de fa un mes hi ha una nova executiva local, de la qual ella n'és la presidenta, i ha assegurat que encara la recta final del 2020 "amb il·lusió", però adaptant-se "a la nova realitat" marcada per la covid.


20201111085108.20201111.cinzia-valbonesi-psc.mp3