Resuming podcast

25 gener de 2021 a les 9:39

[ÀUDIO] El 97% de les PCR d'automostra que s'han fet al personal dels centres educatius de Malgrat han estat negatives

Compartir

Segons les dades que han donat a conèixer els centres educatius de Malgrat de Mar, de les 370 PCR d'automostra que es van fer a les escoles, institut i llars d'infants del municipi, 358 han estat negatives. Només hi ha hagut una prova positiva. També hi ha hagut resultats no concloents que han comportat la repetició de la PCR i el cas de persones que ja havien superat la covid en els anteriors tres mesos i que han donat positiu perquè, tal i com ha detallat la infermera Mireia Hernández, la prova ha trobat "restes de virus que encara queden a la mocosa". En aquests casos, Hernández ha explicat que "no s'ha de fer cap intervenció a nivell del grup".

"A Malgrat de Mar ha anat molt bé", assegura Hernández, que també ha felicitat el personal que treballa als centres "perquè són molt responsables" i no s'ha hagut de confinar cap classe.

De tot el personal, tant docent com no docent, que treballa als nou centres educatius de Malgrat de Mar, 20 persones no s'han fet la PCR d'automostra per baixa o absència, o perquè no han volgut.


20210125122128.ent.mireia-hernandez-cribratge.mp3