4 maig de 2021 a les 15:23
Aquesta setmana ha arribat un lot de 120 dosis de vacunes AstraZeneca que s'administran aquest divendres al matí a Can Campassol. Segons la infermera Mireia Hernández, aquestes dosis s'administraran a les persones d'entre 60 i 69 anys que prèviament han demanat cita al CAP. A més, també han arribat noves dosis de Pfizer que s'administran de dimarts a divendres. Segons les previsions, la propera setmana ja es vacuran les persones d'entre 72 i 71 anys.
Mireia Hernández, que també és la referent covid a les escoles, ha reconegut que la setmana passada "va ser complicada" als centres escolars perquè es van haver de confinar 5 grups-classe. Actualment, hi ha 3 grups-classe en aïllment. El que subratlla Hernández és que ara en aquests tancaments "són nens que presenten simptomatologia ja que fins ara els positius eren contacte d'un positiu i asimptomàtics". La simptomatologia és, segons ella, lleu i "és com un refredat: cansament, malestar, mal de coll, de cap, febre o diarrea". Com és molt transmissible, diu Mireia Hernández, el més important és fer un aïllament domiciliari correcte i estricte.