Resuming podcast

4 maig de 2021 a les 15:23

[ÀUDIO] Mireia Hernández: "La setmana passada va ser complicada a les escoles. Ara es detecta que alguns casos positius entre els escolars presenten símptomes"

Compartir

Aquesta setmana ha arribat un lot de 120 dosis de vacunes AstraZeneca que s'administran aquest divendres al matí a Can Campassol. Segons la infermera Mireia Hernández, aquestes dosis s'administraran a les persones d'entre 60 i 69 anys que prèviament han demanat cita al CAP. A més, també han arribat noves dosis de Pfizer que s'administran de dimarts a divendres. Segons les previsions, la propera setmana ja es vacuran les persones d'entre 72 i 71 anys.

Mireia Hernández, que també és la referent covid a les escoles, ha reconegut que la setmana passada "va ser complicada" als centres escolars perquè es van haver de confinar 5 grups-classe. Actualment, hi ha 3 grups-classe en aïllment. El que subratlla Hernández és que ara en aquests tancaments "són nens que presenten simptomatologia ja que fins ara els positius eren contacte d'un positiu i asimptomàtics". La simptomatologia és, segons ella, lleu i "és com un refredat: cansament, malestar, mal de coll, de cap, febre o diarrea". Com és molt transmissible, diu Mireia Hernández, el més important és fer un aïllament domiciliari correcte i estricte. 


20210504165218.entr.mireia-hernandez-vacunes-.mp3