Resuming podcast

3 gener de 2021 a les 20:00

Les linies R1 i RG1 recuperen el servei habitual aquest dilluns

Compartir

Renfe ha anunciat que aquest dilluns les linies R1 i RG1 de rodalies recuperen el recorregut i horaris habituals. En el cas de la línia R1 es recupera el recorregut íntegre entre les estacions de Molins de Rei i Maçanet-Massanes per Mataró. En el cas de la RG1 es recupera el trajecte entre Mataró/Blanes i Figueres-Portbou per Girona.

D'aquesta manera, les dues línies de rodalies que travessen el Maresme recuperen el servei habitual despré de la finalització de diverses obres a la xarxa ferroviària, la reestructuració del pont de Tordera (afectat pel temporal Gloria), les actuacions relacionades amb el Corredor Mediterrani entre Sant Sadurní i Martorell i el pas soterrat de la línia R1 per la futura estació de la Sagrera, entre d’altres.


20210103194157.131898880.3721522304557180.58948328404119919.n.png?tr=h-500,fo-auto