Resuming podcast

2 febrer de 2021 a les 10:36

[ÀUDIO] La gimnasta malgratenca Marina González confia en poder participar als Jocs Olímpics aquest estiu

Compartir

"No m'ho vaig prendre molt bé perquè era un objectiu que tenia en ment. El 2020 el meu objectiu era aquell i no tenia ulls per una altra cosa", recorda la gimnasta malgratenca Marina González sobre el moment en què va saber que els Jocs Olímpics de Tòquio s'ajornaven. La cita esportiva, una de les poques que, per ara, es mantenen, torna a centrar els objectius esportius de González que cotinua els seus entrenaments a Madrid, tot i la pandèmia.

La gimnasta malgratenca explica que des de fa gairebé un any combina els entrenaments amb els confinaments. De fet, ara González està confinada a la seva habitació perquè una companya té covid. "Ens connectem per videotrucada amb les entrenadores i fem preparació física, ja que no tenim aparells", detalla González, que assegura que aquest sistema també "ha anat molt bé". "No al 100% es pot mantenir la forma, però es pot fer alguna cosa", afegeix la gimnasta.

La pandèmia de la covid també ha comportat que moltes competicions esportives s'hagin suspès. A banda dels Jocs Olímpics de Tòquio, Marina González també es prepara per l'Europeu i la Copa del Món. "Farem el possible per arribar encara que les circumstàncies no ajudin", assegura l'esportista.


20210202131904.ent.marina-gonzalez-jjoo.mp3