11 desembre de 2020 a les 10:54
212 persones van poder donar sang els dies 3 i 4 de desembre a Can Campassol en el marc de la campanya de donació que des de fa cinc anys organitzen els alumnes de 3 d'ESO de les Escoles Fonlladosa. El director del centre, Josep Ragull, ha valorat positivament l'edició d'enguany, ha felicitat els alumnes i ha agraït als malgratencs i malgratenques la seva col·laboració. "Ha funcionat molt bé", ha assegurat Ragull.
Sobre l'edició de l'any vinent, el director de l'escola ha explicat que ara es valoraran els "pros i contres" d'organitzar la donació a Can Campassol o al centre, i d'haver de demanar cita amb antelació. En aquest sentit, Ragull ha avançat que la cita prèvia "va evitar aglomeracions i cues".
L'objectiu principal del projecte és que els alumnes siguin els protagonistes i participin en la dinamització d'una campanya, en aquest cas relacionada amb el Banc de Sang i Teixits, i que, per tant, posin en pràctica els aprenentatges centífics, cívics i socials corresponents. Els alumnes van iniciar aquest projecte al setembre del 2016 i, des de llavors, hi treballen.