4 febrer de 2021 a les 13:39
Els Centres Geriàtrics Malgrat de Mar han emès una nota informativa en què expliquen que tres treballadors han donat positiu a les proves PCR que es van realitzar aquest passat dimarts a tot el personal. D'aquests 3 positius, 2 són treballadors d'atenció directa i un d'atenció indirecta. Segons aquest centre, tots tres es troben en bon estat de salut.
Ara, seguint els protocols sanitaris, s'ha comunicat al departament de Salut i el proper 9 de febrer es realitzarà una prova PCR de control a tots els residents. De moment, podran seguir fent l'activitat habitual al centre. A tot això, segons els responsables dels Centres Geriàtrics Malgrat, no hi ha cap resident que presenti, a dia d'avui, simptomatologia de la covid.