Resuming podcast

4 març de 2021 a les 11:50

[ÀUDIO] La Marató RE-M de l'energia es tanca a Malgrat de Mar amb estalvi en aigua i gas però no en electricitat

Compartir

Eloi Burriel ha destacat que tots aquests estalvis energètics es destinaran a persones i col·lectius que ho necessiten ja que, recordem, la Marató de l'Estalvi Energètic té també la vessant solidària ja que tot el que s'estalvia es destina a la lluita contra la pobresa energètica. 


20210304141308.eloi-burriel-estalvi-global.mp3
20210304141328.eloi-burriel-malgrat.mp3